Известие

Collapse
No announcement yet.

Скърца като баба !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скърца като баба !

    Купих я преди 2 седмици от Пловдив и по пътя както си карах... и бзех да долавям леко скърцане отпред. Колкото повече карам толколкова пояечр скърцането се овеличаваше(или можеби дупките ставаха по дълбоки ). Като се прибрах се сетих че някаде из форума четох за скърцане и веднага намерих темата... Ставаше въпрос за силиконова грес (до колкото съм прочел). Отивам аз в Бриголаж... след 20мин. Търсене на дадения продукт... открих Силикон(тип спреи ) "за гумени отплатнения .... бля бля.. и спиращ скърцания...
    Та купих го аз.. (5.50лв.) вдигнах колата на крих и обилно напръсках всички тампоно по предното окачване(де що гумено имаше го олях), та викам даи и задното да напръскам за всеки случаи.
    Та както и да е, ефекта беше за окколо 10-15 мин !?!?! След това абсолютно същото скърцане на всяка малко по-дълбока дупка.
    Мисълта ми е... да не би да съм объркал спрея ... или причината за скърцането ... или деазнам...
    ПОМОГНЕТЕ... МНОГО ДРАЗНИ .... и СЕ ЧУВА МНОГО (отпред отдясно)

    Благодаря на всички предварително !
    http://luchi.bg/ Парапети

  • #2
    И при мен имаше скърцане от ляво оказа се горният носач.След време пак започна да скърца този път бяха тампоните на стабилизиращата щанга,смених и тях и за сега изчезнаха всички скърцания до кога ще видим.А спрея едва ли ще ти помогне,беше хубаво да става със спрея за 5.50 лв.,но в случая мисля че скърцането ще се предаде за около 200 лв..
    TIPO 2.0 91g.
    PUNTO 1.2 04 g.
    156 1.8 TS 00g

    Comment


    • #3
      Все се надявах че, поне като за начало ще се размина с ремонти...
      Иначе правлиният спреи ли съм купил ?
      http://luchi.bg/ Парапети

      Comment


      • #4
        по предницата 2 горни носача+ 1 долен ляв+ 2 биалетки
        купил съм си нов десен долен носач но за момента не ми трябва


        оправих и предна стабилизираща щанга и настана "тишина"
        Volvo S80 D5 awd 2010г.

        Comment


        • #5
          абе ако горните носачи скърцат, но нямат луфт, поне във Вантотрейд тоя номер с пръскането го правеха на няколко пъти, докато се "оправи" т.е. само с едно нема да стане, не ти пречи ако имаш крик, да пръскаш сяка вечер така една седмица, и вече ако не ..... 80лв един горен носач и си ти
          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

          Comment


          • #6
            Ами така като глеедам ... нямам голям избор... ще си пръскам редовно и по много ... и когато ми свършат нервите... и се овеличат парите в джоба... (че покраи тая покупка.. много се изпразни тоя джоб.. че за това ще пръскам, ако ме разбирате правилно.. не че неискам нов носач)
            Иначе неусещан луфт... тропане или нещо такова... колата стои много добре на пътя. Както каза един колега... Музиката на Мах. и си ти
            http://luchi.bg/ Парапети

            Comment


            • #7
              Здравейте,
              тва за скърцането и аз исках да питам. Та на мен ми скърца отпред в ляво , но само когато е стояла над 1 ден без да мърда и за 5-10 мин. каране и вече не скърца. Може ли да отложа смяната на носача с 1-2 месеца
              Алфа Ромео 156 1.6 16V T.S. & JR Air Filter & Powerflex

              Comment


              • #8
                Ако не те дразни скърцането може въобще и да не го сменяш.
                2011 Giulietta MA-ex
                1995 155 1.8 TS 8V
                2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                Comment


                • #9
                  Искам също да питам и относно запалването. (да се възползвам от темата да не правя нова)
                  Значи, когато тръгна да я паля.. и ми прави впечатление че малко се замисля преди да запали, даже на няколко пъти като вавъртя ключа и го пусна малко по-рано(преди да е запалила напълно(така да се изразя)) почва да се тресе яко и се мъчи да запали(все едно се дави,или не му стига нафтата ли... незнам).
                  След като запали Върви като Самолет... ни шум ни вибрации!!??
                  Държи стабилни обороти на празен ход.

                  Благодаря Отново !
                  http://luchi.bg/ Парапети

                  Comment


                  • #10
                    е това е дизел, за Бога, се пак трябва да го изчакаш да подгрее нафтатата
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #11
                      е чакам го уж. загрява си там.. свети ... гасне.. сичко как си требе.. !!
                      Аз съм заклет Дизел Маниак! Бензинова кола(да не се заричам толкова ама...) никога няма да си купя! (Неискам никои да обидя)
                      Смятам че знам как да боравя с дизела и заради това питам.
                      Карал съм 166 със същия двигател ... и от опит знам че палеше по бързо от доста бензинови(и от моя ) ! та затова питам... дали е нормално (спрямо това което аз съм карал) или трябва да посещавам сервиз(да не дава Господ! )

                      Благодаря отново !
                      http://luchi.bg/ Парапети

                      Comment


                      • #12
                        И аз така,да не се заричам,ама дизел никога няма да си купя
                        2011 Giulietta MA-ex
                        1995 155 1.8 TS 8V
                        2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                        Comment


                        • #13
                          скърцане

                          при мен скърцането се появи след смяната на носачите.Оказа се , че не са стегнали едната шайба на носача и след дъжд вътре е влязла вода.Много опитен майстор по ходова част я поправи за 1 минута. Скърцането беше като от пружина на легло

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от DiabL0
                            е чакам го уж. загрява си там.. свети ... гасне.. сичко как си требе.. !!
                            Аз съм заклет Дизел Маниак! Бензинова кола(да не се заричам толкова ама...) никога няма да си купя! (Неискам никои да обидя)
                            Смятам че знам как да боравя с дизела и заради това питам.
                            Карал съм 166 със същия двигател ... и от опит знам че палеше по бързо от доста бензинови(и от моя ) ! та затова питам... дали е нормално (спрямо това което аз съм карал) или трябва да посещавам сервиз(да не дава Господ! )

                            Благодаря отново !
                            А бе ако спечели6 от тотото 6те те питам дали няма да си купи6 бензинова кола Дизелът е просто компромис заради разхода. Преди 15 години като бе6е евтин бензина кой кара6е дизел? Обаче горивата поскъпнаха, хората почнаха да купуват дизели, производителите видяха, че пазара се увеличава и увеличиха и производството на дизелови коли.
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от valjo
                              е това е дизел, за Бога, се пак трябва да го изчакаш да подгрее нафтатата
                              Бате, тва не е 20-годишния автобус, дето го ползваш до работа като ти откаже твойта (нека не се прави аналогия с надписа под аватара ми ) Това е комънрейл технология - подгрев се налага само сутрин, когато си на връх Мусала, зимата ; ) Дори и тогава подгряването трае 2-3 секунди. Капиш


                              Първоначално публикувано от DiabL0
                              Искам също да питам и относно запалването. (да се възползвам от темата да не правя нова)
                              Значи, когато тръгна да я паля.. и ми прави впечатление че малко се замисля преди да запали, даже на няколко пъти като завъртя ключа и го пусна малко по-рано(преди да е запалила напълно(така да се изразя)) почва да се тресе яко и се мъчи да запали(все едно се дави,или не му стига нафтата ли... незнам)...
                              Паленето при дизелите е малко по-тежко, особено зимата. Последните няколко сутрини бяха по-студенички и е не е ненормално малко по-тежичко да ти запали. Днес като палих моята, забелязах, че подгря за няма секунда (пък може и да е светнала ламБата при теста, знам ли )
                              Лятото разлика с бензините няма никаква при нашите двг-та. Зимата идва само от това, че двигателят тресе по-яко и времето на палене е една идея по-дълго. А тресенето си е нормално заради високата компресия в цилиндрите.

                              Иначе като палиш, трябва да държиш достатъчно дълго време ключа. Обърнал ли си внимание колко време го държиш завъртян докато запали? Да нямаш някоя свещичка изгоряла? Мига ли ти индикаторът за подгрев след като запалиш? (един жълт)
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment

                              Working...
                              X